Klantenservice
1 Bedrijfsgegevens
1.1 Contactgegevens

Emounting.nl is een geregistreerde handelsnaam en onderdeel van Krijnen eSolutions BV Emounting.nl is gespecialiseerd in bevestiging en beveiliging van electronische apparatuur en is wederverkoper (reseller) van o.a RAM Mounts, Havis, Brodit en Zirkona.

Van maandag 24 tot vrijdag 28 april zijn wij gesloten wegens meivakantie.
Eerst volgende verzending op maandag 1 mei.


Bedrijfsadres
Eenspan 21L
3897 AL Zeewolde
036-5236498

info@emounting.nl

Afhalen is helaas niet mogelijk.
Voor zakelijke afnemers is onze showroom op afspraak te bezoeken.




Impressie van onze showroom

Meer weten over onze service? Lees hoe onze klanten ons beoordelen op Kiyoh.

1.2 Bereikbaarheid
Telefoonnummer  036-5236498 (tijdens kantooruren op werkdagen).
Contactpersoon: Wim Krijnen (Linkedin)


Direct Contact via de rode klantenservice button rechts onder
Live Chatfunctie (kantoortijden) en e-mail uitwisseling voor snel antwoord.



Openingstijden:
Uiteraard kunt op onze website 24uur/7dagen oriënteren en bestellen. 
Het kantoor van Emounting.nl is telefonisch bereikbaar op werkdagen van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot en met 15.30 uur.

Indien mogelijk ontvangen wij liever een e-mail met uw vragen.
Dan kunnen wij daar beter en gerichter op reageren. Wij streven ernaar om binnen 24 uur antwoord te geven op uw email, ook in het weekend.

1.3 Bank- en inschrijvinggegevens
Bank- en inschrijvinggegevens
KVK inschrijving 66210402
BTW NL856444005B01

RABOBANK: 1362.82.814 t.n.v. Krijnen eSolutions BV te Zeewolde
IBAN: NL76RABO0136282814
BIC: RABONL2U

1.4 Retourzending
Kosteloos retourneren!
Als u niet tevreden bent over het ontvangen product kunt u het, mits ongebruikt en originele staat verzonden, binnen 14 dagen retourneren. U kunt dan een ander product bij ons uitzoeken of uw rekening laten crediteren conform onze voorwaarden. Neem eerst contact op met ons voor instructies.

Let op: de Wet Kopen op afstand is in het leven geroepen om consumenten die op afstand kopen de kans te geven het product te zien. Een product op zicht houden is derhalve niet hetzelfde als het product gebruiken. Het volwaardig gebruik van het product gedurende 14 dagen na leveringsdatum kan leiden tot vervalling van uw recht.  Het herroepingsrecht geldt niet voor zakelijke bestellingen.


Stuur het pakket samen met de kopie factuur naar:
Emounting
Antwoordnummer 3024
3860 VZ Zeewolde
U kunt zonder kosten uw retouren versturen*. Pakketten die niet door de brievenbus gaan moeten op het postkantoor aangeboden worden. U ontvangt tevens een bewijs van versturing.
*Antwoordnummer alleen mogelijk voor retouren van artikelen verkocht in Nederland.

1.5 Overige gegevens
Emounting is actief sinds mei 2012, daarvoor verkochten we al RAM Mounts via Laptopcomfort.nl

Emounting is bij de Benelux Office for Intellectual Property (BOIP) officieel geregistreerd als merk!


Krijnen eSolutions
is ook actief met:

Laptopcomfort Laptop en tablet accessoires voor thuis, werk en onderweg (sinds mei 2010)
Tabletsolution: Professionele iPad en tablet oplossingen voor o.a. retail, restaurant, hotel, bank, bibliotheek of beurs. Gebruiksvriendelijk en beveiligd! (sinds maart 2012)



1.6 Klachtenafhandeling

Wij hopen en vertrouwen erop dat een ieder tevreden zal zijn met zijn/haar nieuwe aankoop. Zou er onverhoopt toch een meningsverschil optreden, laten wij die klacht dan fatsoenlijk afhandelen:

  • Heb je een klacht, laat het ons binnen 7 dagen na ontvangst van het product weten
  • Hiervan ontvangt je dan binnen 24 uur een ontvangstbevestiging
  • We proberen door samen te overleggen wat we gaan doen: Nieuw product of geld terug
  • Komen we er samen niet uit en je wilt verdere stappen ondernemen, neem dan contact op met Stichting Webshop Keurmerk.
  • Kunnen we dan nog niet samen door één deur, dan kan het geschil worden voorgelegd aan de Geschillencommissie van het Webshop Keurmerk.


Algemene Voorwaarden: ARTIKEL 15  Geschillen

1. Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene
voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.
2. Geschillen tussen de consument en de ondernemer over de totstandkoming of uitvoering
van overeenkomsten met betrekking tot door deze ondernemer te leveren of geleverde
producten en diensten, kunnen, met inachtneming van het hierna bepaalde, zowel door
de consument als de ondernemer worden voorgelegd aan de Geschillencommissie
Webshop Keurmerk via info@keurmerk.info.
3. Een geschil wordt door de Geschillencommissie slechts in behandeling genomen, indien
de consument zijn klacht eerst binnen bekwame tijd aan de ondernemer heeft
voorgelegd.
4. De Geschillencommissie zal een geschil niet behandelen of de behandeling staken,
indien aan de ondernemer surseance van betaling is verleend, deze in staat van
faillissement is geraakt of zijn bedrijfsactiviteiten feitelijk heeft beëindigd.
5. Indien naast de Geschillencommissie Webshop Keurmerk een andere erkende of bij de
Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC) of het
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) aangesloten geschillencommissie
bevoegd is, is voor geschillen die andere Geschillencommissie bij uitsluiting bevoegd.

2 Opmerkingen en vragen van klanten
2.1 Er ontbreekt wat lak op de RAM kogel?

RAM kogel lijkt "slordig" afgewerkt, lijkt wel of ze gebruikt is?

Waarschijnlijk bedoeld u dat er in de hals enige beschadigingen in de poedercoat laag zitten.

Dit komt omdat het injecteren van het rubber op de aluminium kogels na het poedercoaten onder verhitting plaatsvindt in een mal. Hierdoor kan de poedercoating iets beschadigen. Dit is puur cosmetisch en heeft geen invloed op de kwaliteit.



De tekst van RAM:

During the ball moulding process, the castings are positioned inside a hardened steel mould. When the two halves of the mould come together, they seal around the post, or neck of the castings.

The clamping force from the mould and the force of the rubber being injected over the post, may, sometimes cause the powder coat on the neck of the part to be cracked or flaked. This is completely normal and does not affect the performance of the ball in any way.

There are stops to prevent the parts from being forced out of the ball mould, these rest at the base of the casting.

These stops will sometimes leave an artefact (the pinch marks) after the ball has been moulded. This is due to the extreme forces being exerted on the part.

2.2 Hebben jullie ook een winkel waar ik terecht kan?
Doordat ons concept gebaseerd is op het aanbieden van kwalitatief zeer goede producten voor een scherpe prijs via internet, is het belangrijk onze kostenstructuur laag te houden. Wij hebben om die reden geen winkel maar zijn uitstekend per telefoon of per e-mail bereikbaar.

Neem contact op
* Verplichte velden